Dell EMC ble etablert i 2016 etter at den verdensomspennende kjempen Dell kjøpte opp den ledende IT-leverandøren EMC – et fellesforetak som nå tilbyr en meget stor spennvidde av produkter og tjenester innen datalagring, informasjonssikkerhet, visualisering, analyse og skytjenester.
UTFORDRINGEN
Med en forsyningskjede som utvikler seg raskt trengte DELL EMC et dynamisk og konfigurerbart system for transportadministrasjon (Transport Management System) for å erstatte det utdaterte SCI-programmet sitt og fungere som en fellesplattform – med mulighet for å skalere.
LØSNINGEN
Gjennom et fullt konfigurerbart Transport Management System, gjorde SEKO TMS-plattformen vår det mulig for Dell EMC å bygge ut logistikkløsninger og forbedre effektiviteten – slik at de kan fokusere på andre deler av virksomheten, samtidig som SEKO tar seg av den utgående forsyningskjeden deres.
FORDELER MED SEKO-LØSNINGEN
- Rask og kostnadseffektiv implementering av SEKO TMS
- Felles kommunikasjon mellom logistikkpartnere og leverandører
- Reduserte administrasjonskostnader og ledetider som et resultat av en svært avansert motor for rutevalg – automatiserer logistikkbeslutninger for mer enn 2000 fraktruter
- Strømlinjeforming av logistikkprosesser gjennom dynamisk integrasjon med ERP-verktøy, tredjepartsleverandører og 3PL/4PL-klienter
RESULTATET
SEKO TMS tilbød en felles kommunikasjonsløsning mellom Dell EMCs logistikk- og leverandørpartnere, sammen med dynamisk integrasjon med ERP-verktøy, tredjepartsleverandører og 3PL/4PL-klienter – noe som bidrar til å strømlinjeforme logistikkprosesser og sikre mest mulig effektiv drift gjennom sanntidsrapportering og KPI-analyse. Ved å bruke en meget avansert motor for rutevalg til å automatisere logistikkbeslutninger for mer enn 2000 fraktruter, kunne Dell EMC redusere administrasjonskostnader og ledetider.
VÅRT KUNDEFOKUS
Alt vi gjør er designet for å gjøre kundenes liv lettere - hjelpe dem med å utvikle og opprettholde gode forhold til sine egne kunder.
La oss få vite hvilke forretningsutfordringer du står overfor, så får vi se hva vi kan gjøre for å hjelpe. Vi ser frem til å høre fra deg, og takker for at du tok kontakt.
For å finne ut mer, fyll ut skjemaet, send en e-post til sales.no@sekonordic.com, eller ring oss.